Treceți la conținutul principal

Vrăbiile plâng când piere văzduhul



cu şuviţa rebelă pe fruntea palidă şi pulsul prea lent
puteai să spui orice
dar n-ai spus
timorat fără luminiţe în ochi sărac
speriat
neiubitul meu deajuns

puteam să plâng oricât sufletu-mi despuiat
dar n-am...
doar timpul a căzut în genunchi
risipit pe asfalt
implora să-l adun în palme
joc de bile colorate şi sudalme demodate
dar n-am...
gândeam să mă-nalţ mai drept şi mai alb
să plec puţin mai încolo, din mine, doream
dar n-am...
priveam ca la o vitrină străină
priveam locul nostru
acum prăfuit şi stingher, ilustrată uitată în alt cer
dar n-am...

aş pune un pariu că nu mi-am trăit viaţa asta
câştigul va fi de ajuns
pentru alte o sută ca ea
dar n-am ...

linia vieţii s-a şters în palma mea
vinovată-i ploaia din pervaz
prea târzie şi ea

vrăbiile pământului vor disperate să strângă
văzduhul spart tot
iremediabil demers
şi zâmbetul meu ars

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Colind suflet de român

Frunze, foi de viță bună  Ascultați ce-ar vrea să spună.... Și iar verde crengi de-alun Stați în loc, am să vă  spun: Dulce vorbă românească   Vine-n prag să vă dorească : -           Cum e luna de iubită,  să vă fie dăruită!  -           Cât e soarele de-ncins, să fiți voi de neînvins! -           Ca frunzișul răcoros,  să  fii omule frumos! -           Iar de harnic și-înțelept ai  întrecut stejarul drept! -           Toate stelele-n cunună, să-ți ureze viață bună, -           Viața ce pulsează-n muguri, să te-ndemne să te bucuri! Iar cărarea  cu flori vii, să te   poarte și să fii... ....primu-n trai cu voioșie Vorba balsam să îți fie Versul cu trăiri astrale  Răsuflări,  parfum de floare! Gânduri doar de construit Inimi calde de iubit Vase pline de bucate Pieptul plin de sănătate! Omule curaj să  porți Și să-l dăruiește la toți   În ferestre cu lumină, miere, faguri în stupină  Fructe în livezi și flori Să  ai pentru

Vise de lumină

                                                                 Motto: "Vis şi realitate -Voltaire Visam că-s împărat  pe-un colţ de rai, Iar tu - o fată care mă iubeai... Când m-am trezit, sărac ca-ntotdeauna, Î n loc să plâng, am râs... Şi-am râs întruna... Ai să-nţelegi vreodată bucuria?! Pierdusem doar un fleac... Împărăţia ."   Tu, minunea mea-ntâmplată O arvună dată sorţii Poţi să-nvii şi marea moartă Să-i retezi curajul morţii Geamăt ce se pierde-n foc  Dar sortit să strălucească N-avem voie, timp, sau loc,  Doar scânteie-n cuib de iască. De-ar fi zorii despărţiţi Printr-o axă-ntortocheată Zor cu zor ar fi grăbiţi Să se pupe încă-odată.  Rentâlniți dintr-o nevoie Şi cu dulcele pe buze N-avem loc, nici timp, nici voie  Printre doruri călăuze. Dureros si sec ne-ngână Un argint la tâmplă-n dar Să te țin aș vrea de mână  Printr-al timpului hotar Dar din vise nevisate  Fără pizmă, și noroc Plâ

S-a dat în vileag tăcerea

  S-a dat în vileag tăcerea  Motto:  “ Restul este tăcere .“  William Shakespeare   prin lucarne îngerii se văd mai întregi și mai vii decât visul dintâi lumina sparge cețuri fade de cuvinte   cât de simplu se-mpart la doi destine   nemurirea pe retine se scrie în pomul răbdării doar poame de rai acum nuntește-n noi o pace inimi zboară una către alta    mistere de întinerit bezne în foi albe-și fac așezământul și-n adevăr